9 pași pe care îi urmăm atunci când oferim servicii mentenanță site:

  • Verificăm dacă paginile de pe site-ul dvs. se încarcă rapid și nu afișează erori;

  • Efectuăm o copie de rezervă pentru a ne asigura că datele de pe site-ul dvs. web rămân în siguranță;

  • Actualizăm software-ul și pluginurile pe care le utilizați pe site-ul dvs.;

  • Verificăm toate formularele pentru a ne asigura că rulează fără probleme;

  • Eliminăm comentariile spam din postări sau pagini de pe site-ul dvs.;

  • Verificăm paginile pentru a ne asigura că nu există linkuri întrerupte;

  • Căutăm erori 404 pe site-ul dvs. și le remediem;

  • Actualizăm blogul pentru a implica comunitatea și pentru a-i face să revină.

  • Gestionăm conturile de găzduire și asigurăm că totul merge bine.

Și aceasta este doar evaluarea săptămânală. Lunar, întreținerea implică verificarea vitezei site-ului dvs. web, efectuarea de scanări de securitate, analizarea statisticilor site-ului și reelaborarea blogurilor care au nevoie de o actualizare. Apoi, trebuie să ne gândiți și la actualizarea designului site-ului dvs. web sau la revizuirea publicității în desfășurare și a campaniilor de marketing.

Administrare site web se referă la eficiența sarcinii de lucru pentru a automatiza cât mai multe operațiuni. Aceasta implică verificarea sănătății de rezervă a site-ului dvs. și testarea site-ului pe diferite browsere pentru a asigura că funcționează fără probleme.

La haker.md oferim pachete de întreținere site-uri la comandă fiabile și accesibile, fără contracte pe termen lung. Oferim SEO, găzduire, securitate și actualizări, backup, asistență și liniște sufletească.

Întrebați-vă sincer dacă vă mențineți site-ul în stare bună de sănătate și luați în considerare să ne contactați. Dacă ar fi să conduci o mașină de mile în fiecare zi fără a face ajustări regulate, nu te-ai aștepta să funcționeze pentru tine pe termen lung, nu-i așa? Site-ul dvs. este același. Dar nu vă faceți griji, suntem aici să vă oferim tot ajutorul.

De ce trebuie de comandat serviciul nostru

1
Economisirea timpului

Ai intenții bune și o listă de lucruri care te ajută să ții pasul cu ceea ce știi că se va întâmpla, dar există întotdeauna un lucru care alunecă prin crăpături. Există câteva lucruri de care aveți nevoie pentru a vă menține site-ul în funcțiune - cum ar fi numele de domeniu. De fapt, este destul de ușor să uitați să actualizați acest (foarte) șir de caractere mici importante. Din fericire, cu sprijinul site-ului, domeniul dvs. Este în lista de control. Deci, indiferent cât de ocupat este viața ta, site-ul va fi în continuare ocupat primirea de trafic, deoarece numele de domeniu nu este expirat - și nimic altceva nu se va întâmpla, de fapt.

2
Suport pentru site-uri 24/7

Acest lucru nu este adesea cazul, dar site-urile hacked sunt periculoase în industria web. Cu suportul site-ului, site-ul dvs. Este protejat de hacking și de potențialii prădători prin cele mai recente, mai puternice și mai puternice actualizări de securitate, precum și măsuri de securitate precum Fort Knox, pe care le adoptăm intern. Și dacă, în ciuda tuturor lucrurilor, site-ul dvs. Se prăbușește oricum, îl vom restaura rapid, chiar dacă hack se întâmplă după închidere.

3
Adaptibiliitate

Ca proprietar de afacere, este ușor să rămâi blocat în ideea că afacerea ta este construită pe aceleași idei, aceleași procese și aceeași idee că totul va continua să funcționeze ca întotdeauna. Dar, cu tehnologia, cultura și gândirea clienților ca variabile în lumea afacerilor, trebuie să ne așteptăm la schimbări, iar site-ul dvs. Trebuie să fie dinamic. Site-ul dvs. Are nevoie de flexibilitate și trebuie să rămână proaspăt - aceasta înseamnă că, în plus față de conținut și imagini, unele dintre celelalte părți în mișcare trebuie să fie ajustate și / sau adăugate în timp.

Cum lucram?

Simplitate

Scopul real pentru dvs. Și pentru toți cei din serviciul clienți este de a reduce decalajul dintre clientul care are problema și ajunge să o repare. Vrei ca acest proces să fie cât mai nedureros pentru ei, tu și compania în ansamblu. Când se întâmplă, toată lumea câștigă.

Cu suportul tehnic al site-ului, simplitatea este numele de mijloc al companiei tale. Nu mai multe zeci de cercuri pentru clienții dvs. Pentru a sari peste pentru a rezolva problemele lor. Tot ceea ce vor avea vreodată nevoie este la vârful degetelor.

În primul rând, nu este nevoie ca ei să sară pe site-ul companiei sau pe pagina de Facebook pentru a găsi ceea ce au nevoie. Toate numerele de telefon, adresele de e-mail și alte informații de contact sunt chiar aici.

În al doilea rând, serviciul de asistență web vă permite să configurați întrebările frecvente pentru întrebările pe care le primiți pe tot parcursul zilei în fiecare zi. Acest lucru reduce timpul de așteptare pentru clienții dvs. Și elimină frustrarea din partea dvs., astfel încât să puteți ajuta cu probleme mai complexe.

Productivitate
Unul dintre cele mai mari avantaje ale acestui tip de sistem de asistență pentru clienți este capacitatea de a face note și informații exacte și de a le împărtăși cu echipa. Este atât de simplu, dar ridică semnificativ miza pe performanța ta.

Dacă vă confruntați cu o problemă dificilă și aveți o mică problemă, puteți atrage pe altcineva cu puțin mai multă experiență sau cunoaștere. În sistemele vechi de servicii pentru clienți, ați urmări colegul dvs., ați vorbi cu el și ați încerca să explicați situația și poate chiar să transferați clientul pe telefonul colegului dvs. Și să sperați la cel mai bun.

Acest proces manual lasă mult loc pentru erori. Suportul web ajută la limitarea posibilităților în care pot fi făcute erori prin punerea tuturor informațiilor și notelor pe care le puteți solicita acolo, astfel încât să puteți coopera cu membrii echipei dvs. Colegul tău îl ia, primește un bilet pentru a ajuta clientul, și te duci la următorul client.
Accesibilitate

Clienții nu stau acasă sau la birou toată ziua. Ei au probleme din întreaga lume în timp ce ei trăiesc viața. În cazul în care un produs se descompune, ei doresc o soluție imediat, nu atunci când în cele din urmă Mergi acasă.

Cu ajutorul smartphone-ului și tabletei, soluțiile de Help desk bazate pe web sunt modalitatea prin care clienții pot obține ceea ce au nevoie atunci când au nevoie de ele. Ei pot cerceta imediat problema lor pe FAQ sau portal de sprijin, indiferent unde sunt. Dacă acest lucru nu ajută, ei pot trimite un bilet de sprijin în nici un timp plat. Ei merg mai departe cu viața lor și vă relaxați știind că clienții dvs. Vor experimenta cel mai bun tip de servicii pentru clienți; hassle gratuit!

Raspunsurile la FAQ

Заказать услугу 'Mentenanța site web'

RU