Puteți investi mulți bani în promovarea site-ului, puteți obține trafic ridicat, dar în același timp, puteți stagna în ceea ce privește creșterea vânzărilor. Motivul pentru aceasta poate fi traficul inadecvat și/sau utilizarea slabă a site-ului. Aceasta înseamnă că resursa dumneavoastră funcționează mai mult ca informațional decât vânzător, adică site-ul nu este optimizat pentru vânzări, nu este concentrat pe consumatorul-cumpărător final. Rezultatul real al muncii noastre îl vedem nu doar ca poziții înalte în rezultatele căutării și nici măcar o creștere a vizitatorilor site-ului, principalul lucru este o creștere a vânzărilor.

Desigur, promovăm site-uri web, dar nu uitați, pentru noi acesta este doar un mijloc de a vă promova afacerea. Putem promova nu doar termenii de căutare pe care i-ați ales, ci și, pe baza analizei concurenței, găsim termenii optimi de căutare pentru a obține cele mai bune rezultate la cel mai mic cost și în cel mai scurt timp. În plus, datorită analizei de piață bazată pe statistici de pe Internet, putem obține informații despre situația într-o anumită zonă de piață și vă oferim soluții și activități noi.

Sarcina noastră nu este doar să atragem cumpărători pentru anumite mărfuri - găsim noi domenii interesante de activitate pentru afacerea dumneavoastră.

Ce și cum facem?

* Analizăm interogările de căutare care vă interesează și le selectăm pe cele mai promițătoare și prioritare din punct de vedere al popularității/competitivității.

* Găsim interogări suplimentare de căutare, promovare pe care îți vor aduce vizitatori vizați, mai exact - cumpărători.

* Pe baza analizei cererii si a concurentei liniei dumneavoastra de afaceri, precum si a domeniilor aferente acesteia, va oferim idei si domenii de activitate care ar putea fi de interes pentru dumneavoastra.

* Monitorizam constant proiectul

Afaceri de la zero

În general, internetul oferă informații destul de precise despre preferințele publicului și vă permite să preziceți gradul de succes al proiectului într-un stadiu incipient, ceea ce face posibilă ajustarea propunerii în timp. Acum, orice afacere legată de vânzări este de neconceput fără suport pe internet, iar munca trebuie să înceapă cu aceasta. Putem spune că acest gen de afaceri este acum construit pe Internet. Poți începe o afacere de la zero fără să investești sau să riști nimic. Cum se face?

De exemplu, decideți să deschideți un magazin, un service auto sau un salon de înfrumusețare. Dar de unde știi dinainte cât de succes va avea întreprinderea ta? Înainte de a investi în achiziția de echipamente sau bunuri, ar fi bine să faceți o cercetare de marketing adecvată pentru a afla cât de promițătoare este direcția aleasă. În același timp, este necesar să se țină cont de o mulțime de factori, precum cererea, sezonalitatea acesteia, dependența de regiune și, în sfârșit, concurența și Dumnezeu știe ce altceva. . .

Dar serviciile companiilor specializate care desfășoară astfel de cercetări sunt destul de costisitoare, drept urmare, aveți un document impresionant și la infinit de complex cu care să lucrați, cu care din nou trebuie să angajați un specialist. Și având în vedere că un astfel de studiu nu își obligă deloc creatorii la nimic, rămâne deschisă întrebarea cât de mult se poate avea încredere în el. Dar chiar și lăsând deoparte problema încrederii, ce aveți în afară de cifre?

Decizia corectă, ca tot ce este ingenios, se află la suprafață. Și asta facem înainte de a începe orice afacere. Creăm un proiect de internet cu drepturi depline pentru afacerea dvs. (veți în continuare nevoie de el dacă totul merge bine) și „rulăm” în mod corespunzător. Adică, pentru a spune simplu, creăm un site web, parcă pentru o întreprindere existentă, cu toate atributele ei: o ofertă de produse, servicii și, de preferință, un număr de telefon real. În procesul de „funcționare”, vom obține o mulțime de informații utile și, ceea ce este important, specifice, în primul rând despre nivelul și structura cererii în mod specific pentru oferta dvs. pe platforma dvs. de tranzacționare, și nu în industrie în ansamblu. Acest lucru vă va ajuta foarte mult să vă decideți asupra activităților ulterioare, să ajustați structura și nivelul prețului ofertei sau să găsiți noi idei bune. Interesant este că în această etapă este deja posibil să obțineți profit prin redirecționarea unora sau a tuturor clienților care aplică concurenților sau partenerilor lor. Prin crearea unui astfel de proiect virtual de afaceri, tu, așa cum am spus, practic nu riști nimic, dimpotrivă, economisești și chiar câștigi. În primul rând, costurile creării unui site web și promovării acestuia nu sunt deloc comparabile cu costurile creării unei afaceri „adevărate”. În al doilea rând, proiectul virtual în sine - site-ul are propria sa valoare și va genera venituri indiferent dacă există sau nu o afacere reală în spate. În cele din urmă, poate fi întotdeauna profitabil să vinzi.

Așa că am pus sub semnul întrebării cercetările de marketing. Într-adevăr, în cazul nostru, este adevărat invers. Nu facem joburi unice. Suntem interesați de o cooperare pe termen lung cu dvs., de fapt, devenim o parte integrantă a afacerii dvs. - ochii și urechile dvs., care vă vor avertiza împotriva greșelilor în timp și vă vor îndrepta în direcția corectă.

Comanda un serviciu acum

Trece la comanda
RU