Noi, cei de la Haker, efectuăm audit SEO de mulți ani, examinăm când și de ce ar trebui efectuată o analiză a site-ului SEO, ce instrumente sunt folosite pentru acest lucru și ce se întâmplă după.

Ce este auditul site-ului SEO? Din punctul nostru de vedere, un audit SEO include:

  • Audit privind indexarea site-ului
  • Analiza clasamentelor existente
  • Auditul cuvintelor-cheie
  • Analiza traficului pe site-ul web
  • Analiza conținutului existent
  • Analiza structurii site-ului web
  • Eventual alți parametri, cum ar fi link-urile

Fiecare punct constă într-o analiză a site-ului cu ajutorul diferitelor programe SEO și o evaluare de specialitate. La ce servește un audit SEO? În primul rând, oferă o bază bine fundamentată pentru deciziile privind modul în care trebuie procedat și vă permite să stabiliți priorități.

Cu toate acestea, un audit singur nu este suficient, ci ar trebui – în opinia noastră – să fie combinat cu o strategie SEO. O strategie SEO se caracterizează prin faptul că vorbește despre ceea ce nu ați realizat încă. În termeni de SEO, acest lucru înseamnă: Pentru ce cuvinte cheie nu se clasează site-ul nostru? Cum se poziționează concurenții noștri în Google? Ce trebuie să facem pentru a ne îmbunătăți clasamentul SEO?

Efectuăm audit SEO de site-uri web de peste 5 ani. Printre clienții noștri se numără companii de marcă și întreprinderi tradiționale de dimensiuni medii. Înțelegem că un audit SEO este o analiză profundă. Pentru aceasta, investigăm cuvintele cheie, clasamentele, vizitatorii (trafic SEO) și studiem cu atenție conținutul existent al site-ului web.

Cu toate acestea, auditul în sine reprezintă doar o treime din muncă. Acesta este motivul pentru care echipa Haker a decis să îi însoțească pe managerii interni în punerea în aplicare a măsurilor elaborate. Suntem bucuroși să ne întâlnim pentru a pătrunde împreună în tainele unei afaceri de succes.

Comanda un serviciu acum

Trece la comanda
RU