Chiar și motoarele de căutare calculează rapid o listă de criterii care vă permit să determinați rapid scorul de adaptabilitate al unei surse în timp ce navigați pe site prin intermediul dispozitivelor mobile. Un astfel de motor de căutare este Google, care până în prezent simplifică traficul mobil, în primul rând pentru smartphone-uri și tablete. Recent, a fost creată o marcă specială - mobile-friendly, care determină dacă site-ul este adaptiv sau nu.

Yandex încă nu încetează să rămână în urma motorului de căutare Google, Yandex are și o algoritmizare complexă care funcționează cu versiuni mobile și adaptive ale resurselor. Dacă utilizatorul trebuie să verifice afișarea paginii pe un anumit dispozitiv, puteți utiliza serviciile - Yandex. Webmaster sau Google Developers. De fapt, aspectul va fi considerat adaptiv dacă dezvoltatorul web poate realiza complet absența unei bare de defilare orizontale și a unei zone scalabile în timp ce vizualizează site-ul pe dispozitivul curent. Sarcina unui dezvoltator web este de a face materialul informativ cât mai ușor de citit și de a schimba zone mari cu altele mai pe care se poate face clic.

Interogările media vin în ajutor, atunci când sunt utilizate corect, chiar și un designer de layout este capabil să controleze aspectul și poziția elementelor blocului. Pe pagina curentă, trebuie doar să reconstruiți blocurile, apoi vor apărea modificările dimensiunii ecranului pe diferite dispozitive. Pentru a oferi sursei cel mai receptiv design, ar trebui să specificați lățimea containerului în unități de măsură - procente. Astfel, lățimea poate fi egală cu fereastra completă a browserului (100%) sau mai mică decât acest indicator. Coloanele trebuie definite și ca procente. Dar, la dezvoltarea unui design adaptiv, se recomandă fixarea containerului principal și a coloanelor existente cu pixeli.

Comanda un serviciu acum

Trece la comanda
RU