Cu cât sunt mai multe răspunsuri, cu atât designul este mai puternic, mai relevant și mai logic.

Adesea, designerii trebuie să-și dezvolte propria strategie de afaceri, mai ales dacă lucrați ca freelancer. Uneori trebuie doar să poată comunica cu angajații de birou. Ce știi mai exact despre afaceri?

Cu cât aveți mai multe informații, cu atât este mai mică probabilitatea de a face greșeli în construirea unei strategii de afaceri. Toate informațiile necesare pot fi obținute din orice sursă convenabilă pentru dvs., fie că este o bibliotecă, o librărie sau internet.

Dacă sunteți un designer de strategie de afaceri, consultați filozofii de afaceri contemporani precum David Aaker, Peter Drucker și Michael Porter. Sunt mulți autori care scriu într-un limbaj clar și accesibil. În cele mai multe cazuri, modul în care funcționează strategiile de afaceri nu este deloc greu de înțeles. În timp ce limbajul poate suna uscat, în cele din urmă vei putea aplica ceea ce ai învățat în munca ta zilnică cu clienții.

Chiar și designerii care au experiență în a face prezentări pentru clienți ar trebui să-și amintească că designul este pentru afaceri, nu business pentru design. Având în vedere acest lucru, vei putea să demonstrezi clienților puterea creativității tale și să convingi orice manager, orice nivel, orice organizație de valoarea designului tău.
Designul atent este un avantaj competitiv. Aceasta este o parte fundamentală a strategiei de afaceri. Designerii trebuie să înțeleagă și să creadă în strategia de afaceri înainte de a proiecta.

Comanda un serviciu acum

Trece la comanda
RU